Jubileumsfilm: Bröstcancerförbundet 40 år!

I 40 år har vi stått upp i kampen mot bröstcancer. Vi har funnits där för bröstcancerberörda, vi har kämpat för en bättre vård och vi har finansierat framgångsrik bröstcancerforskning. Hela tiden med visionen om att ingen ska drabbas av bröstcancer.

Publicerad 28 september 2022

anna-stadling-jubileumsfilm-brostcancerforbundet

För att sammanfatta vår historia har vi tagit fram en jubileumsfilm. Det rosa bandet löper som en röd tråd genom hela filmen. Ambassadören Anna Stadling tar oss igenom vår 40-åriga historia och berättar om viktiga händelser och genombrott inom bröstcancervården.

I våras släppte Anna låten "Var inte rädd (Time After Time)" och den har fått sätta ton till vår jubileumsfilm. Tack Anna för ditt engagemang och för att vi får använda din låt.

Se filmen. Tillsammans fortsätter vi kämpa för att ingen ska drabbas av bröstcancer.

Stötta vårt arbete

Swisha en gåva