Sök till våra MÅ BRA-program för medlemmar

I år erbjuder vi: Rehab på Mösseberg och MITT I LIVET-vecka på Masesgården för dig med kurativ bröstcancer, LEVA-vecka på Masesgården för dig med spridd bröstcancer och digitala stödgrupper. För att få söka till något av våra MÅ BRA-program måste du ha varit betalande medlem under 2022 och 2023 i en av våra bröstcancerföreningar.

Publicerad 16 januari 2023

uppdaterad 28 maj 2023

MÅ BRA-program för medlemmar

ANSÖKAN STÄNGD FÖR 2023

Koppla av och ladda om på MÅ BRA-program som är delvis finansierade av Bröstcancerförbundet! Gemensamt för dem alla är ett kärleksfullt fokus på tid för återhämtning. Här har många av våra medlemmar hittat tillbaka till livsinspiration, lugn och glädje under årens lopp.

För att få söka till något av våra MÅ BRA-program måste du ha varit betalande medlem under 2022 och 2023 i en bröstcancerförening ansluten till Bröstcancerförbundet. All bokning och urval för dessa platser sker löpande via Bröstcancerförbundet.

LÄS MER OCH ANSÖK HÄR:

Rehab på Mösseberg för dig med kurativ bröstcancer (ANSÖKAN STÄNGD)
MITT I LIVET-vecka på Masesgården för dig med kurativ bröstcancer (ANSÖKAN STÄNGD)
LEVA-vecka på Masesgården för dig med spridd bröstcancer (ANSÖKAN STÄNGD)
Digitala stödgrupper för dig med kurativ eller spridd bröstcancer (ANSÖKAN STÄNGD)

Få råd och stöd