Medlemsavgifterna för 2019 utskickade

Är du medlem i en bröstcancerförening får du snart ett erbjudande om förnyelse av medlemsavgiften för år 2019 i din brevlåda. Från och med i år betalas medlemsavgiften in till Bröstcancerförbundet istället för till Bröstcancerföreningen. Använd det bankgironummer som anges på det bifogade inbetalningskortet tillsammans med OCR-numret så kommer avgiften dit den ska.

Cina Seidefors

Publicerad 21 november 2018

uppdaterad 21 januari 2019

Ryggar på tre personer

Vi hoppas att du trivs som medlem i din bröstcancerförening och vill fortsätta ditt medlemskap även under år 2019. Vi har bytt medlemssystem, och därför är det extra viktigt att du använder de uppgifter som finns på ditt inbetalningskort - det är alltså Bröstcancerförbundet som är betalningsmottagare, inte den lokala Bröstcancerföreningen.

Förändringen innebär ingenting annat i sak - medlemsperioden är densamma som tidigare.