Årsredovisningar

Här hittar du Bröstcancerförbundets verksamhetsberättelser och årsredovisningar från och med 2008.

ÖVER 40 ÅR I BRÖSTCANCERBERÖRDAS TJÄNST!

Bröstcancerförbundet firade 40-årsjubileum år 2022. 40 år av framgångsrik forskning och utveckling för ökad överlevnad och förbättrad livskvalitet. 40 år i bröstcancerberördas tjänst med fokus på stöd och gemenskap, information och förbättringar inom bröstcancervården. Utan engagerade medlemmar är vi inget förbund. Det engagemang som läggs ned i våra lokala bröstcancerföreningar är ovärderligt och har utgjort stommen i vårt arbete under de gångna 40 åren. Vi har tillsammans med våra medlemmar, samarbetspartners och generösa givare under dessa 40 år ökat allmänhetens kunskap om bröstcancer och inte minst fortsatt arbeta med att överbrygga det stigma som tidigare var förknippat med en bröstcancerdiagnos. Vi fortsätter arbeta mot visionen om att ingen ska drabbas av bröstcancer.

Årsredovisningar och verksamhetsberättelser

framsida verksamhetsberättelse 2023